Tuesday, December 7, 2010

wah..makin banyak sawang nye la...ni la akibatnya kalau ikut orang..orang nak buat blog, aku nak buat blog, last-last blog bersawang..huhu..actually aku tak de benda nak tulis pon kat sini..tambahan pulak 2-3 hari ni aku sibuk berjalan dengan family dan buat kerja lain kat rumah ni..ada masa blogging pon dihabiskan untuk membaca entri-entri bloger lain yang jauh lagi best dan meletop..haha!

hurm..cuti pon makin sikit je tinggal..ni yang buat aku jadi sedey ni..mengalahkan sedey result yang bakal keluar 3 hari lagi..ayoyo! tak tahu la macam mana...yang pasti aku tak perform sangat hari tu..sekarang baru takut..tapi aku nak cuti...I mean nak lagi...tolong la bagi sebulan je lagi...tolong....huhuhu T__T

malam ni ingat nak keluar dengan kawan-kawan tapi suddenly tak jadi sebab ada antara dorang yang ada keje plulak...huhu..ada je halangan nak keluar ber-ramai-ramai..penat arrange gathering tapi selalu tak jadi..huhu...tak pe la, maybe tak de rezeki..nak buat macam mana kan..hurm..aku sekarang makin besar..sangat 'sihat' ye..waaa...aku dah makin gemuk...badut gemuk yang buruk..  =(

huhu..hurm..huh...hurm...apa lagi eh nak tulis..aku dah kemarau idea...erm....dah la kot..perut pon dah full to the fullest...ingat nak tido awal lah malam ni...chow~~~

No comments:

Post a Comment