Saturday, November 27, 2010

aku BUSY ok...

busy..bz..buzy.... hari ni memag akan jadi busy walau pon aku masih lagi pakai lagi kain pelikat dan tak mandi lagi ni..hahaha..sebab apa?? sebab hari ni  2  adik sedara ku yang comel itu, EH?! kena tukar ensem dh kot, nak bersunat dah..so, kena la gi tolong wat persiapan kenduri dorang nih..kenduri ni bukan dibuat di kampung macam aku dulu tapi di rumah bapak sedara aku sebab senang kawan-kawan keluarga mereka dan dif jemputan lain untuk datang..ye lah, dorang semua pon dah lama duduk kat Ipoh tu, bukan doh oghang kole le katekan..so, kena la aku drive kereta ke Ipoh macam semalam jugak..fuhh! bz bz..hehehe..kalau dah busy mesti lah penat kan? haaa...memang pon!! semalam aku pengsan terus after solat Isyak lepas lepas tiba lewat malam semalam...huhuhu...hari ni, lagi la kot..so, >jemputlah ke kenduri tersebut di taman chepor indah, chemor..aku jemput bagi pihak dorang..ok! mak aku dah bising tuh suruh siap..need to go..bye!

p/s: i'm addicted now..tak sangka..tQ ye yang sudi jadi follower..sangat terharu..lagi terharu kalau korang sudi baca entry-entry aku jugak..hehe..

No comments:

Post a Comment