Wednesday, November 24, 2010

masa itu SALAH...

guys! kenapa jam atau waktu aku post di entry aku ni semua salah..actually today is 24th dah..tapi my latest enty tadi stated 23th lg..apakah??

entri-entri semalam pon salah jugak, aku buat blog ni pukul 12 tengah malam rasanya tapi stated early in the morning..aduyai..so, what should I do??? what?! simple problem...tau, tapi aku tak tahu nak betulkan..buta IT lagi..AJ help! Yuki where are you?? guys help...  =(


HELP! HELP! HELP!


p/s: malu bertanya sesat jalan....
"tiada soalan yang bodoh, setiap pertanyaan adalah satu soalan sebenarnya" direct-translation from mdm hamidah..hehe

1 comment:

  1. ahahaha. aku suka quote dr mdm tu. mmg xde soalan bodoh. afiq, ko pegi kat dashboard ko. lps tu pegi "setting". lps tu pegi kat bahagian "formatting". lps tu pegi ke part "time zone". pilih GMT Kuala Lumpur. semoga berjaya. kalo x berjaya gak, tu salah blogger. haha. XD

    ReplyDelete