Thursday, November 25, 2010

malu tapi mahu..erk!

Aduyai..dulu aku la orang yang cukup tak suka dengan sikap dan sifat di atas nih..nak something, tapi ngada-ngada dalam erti kata lainnya..huhu..TAPI !! sekarang ni, aku pulak yang malu tapi mahu..apakah?? hurm..ni bercakap pasal blog r kawan-kawan semua~(ramai nih  =P ) korang pon tahu aku bru buat blog kan..jadi macam yang kita semua tahu fungsi blog adalah seperti laman web persendirian (ye ke??..lantak r..) so apa la guna laman tu hidup dan berfungsi, jika tak de pelawat/visitor/pembaca kan..


huurm~ ~ macam blog ni jugak..aku actually nak la jugak follower atau pon pembaca untuk membaca entri-entri aku ni..tapi masalahnye aku tak confident untuk mempromosikan blog nih lagi..first, sebab blog ni tak de isu penting pon. Just entri biasa-biasa sekadar menyukupkan syarat sahaja..semua entri rapu kata orang (aku tak kata! ngee.. )

aku ada gak follow blog-bog terkenal dan belajar cara mereka mempromosi blog..dan memang dorang sangat confident sebenarnya..ye la, blog pon memang superb! aku pon promote even bkn aku punya..haha ..dan ada antara mereka yang sudi mmperkenalkan blogger baru kepada follower mereka yang ramai itu dengan slot-slot khas mereka, sangat bagus~ indeed!..tapi, macam aku cakap tadi.. aku belum ready lagi..banyak lagi yang perlu dibuat sebelum promosi kepada blogger-blogger di luar sana..

tapi kepada rakan-rakan yang mempunyai blog, sekiranya sudi menjadi follower aku, jutaan TQvM aku ucapkan kat korang..kat korang aku tak segan sangat nak promote blog kosong nih..sebab aku kenal korang kan..hehe..terima kasih atas sokongan korang tu..nak promote kat follower korang sedia ada pon xpe..tapi bukan di facebook ye..ingat! bukan di facebook..hahaha..malu teman nanti..huhu..

okeh, dah janji kat mata kuyu ni nak bagi dia rehat awal sikit malam ni..nite all..

p/s: rome was not build in a day...and patient is virtue...yeah!

3 comments:

  1. ish! nak malu ape nye??
    hahaha~
    cm ne nak pomote kalau bukan kat fb?
    erkkk~

    ReplyDelete
  2. itu la. btol kata nadiah. promote la kat FB. letak link kat wall ko. kalo segan, promote entri yg ko rasa terbaik la utk di promote.

    ReplyDelete
  3. okeh2..akan diuasahakan..tQ ye nad dan AJ..

    ReplyDelete