Thursday, November 25, 2010

Realitinya...

Sejak 2 hari lepas, baru aku sedar realiti seorang blogger ni..memang akan berpotensi terperuk dalam bilik depan laptop atau komputer milik mereka..kan...sebab?? semakin banyak blog yang kita follow, semakin banyak entri-entri baru yang akan tersenarai di dashboard kita tuh..dan disebabkan tajuk yang mereka dagangkan semuanya hebat-hebat dan menarik, at last aku end up kt sini (depan lappy) sejak 4jam yang lepas..haish~

ok2..ak tau dah ramai (ramai ke??) kat luar sana nak jerit balik cakap kat aku 'aku tak pon!!'...hahaha...xkisah la tapi aku sekarang memang dah ketagih berblog dan membaca blog..best weh..patut la ramai yang ada blog..xkenal maka xcinta kan..haha..melalut suda..so! aku rasa aku kena buat sedikit penyesuaian dengan aktiviti baru ni dengan kehidupan aku sebelum ni yang sememangnya menarik..betol! iaitu dengan selalu berkebun dan berjalan-jalan..xla terperap aje..

my step?? sikit je kot..first, aku akan limit kan masa untuk aku ber blog..maknanya xkira lah buat entri ke atau baca entri orang (most of the time) ke, masa kena patuh..kedua, aku akan hanya membaca entri yang benar-benar berfaedah dan kena dengan minat aku je..masalahnya sekarang aku baca sumua enrti depa! adeh! betol ke? btoi yob..dah le dekat semua blogger tegar..yang lama-lama punya entri pon aku baca..penat cheq..tapi best woo...dorang sangat berbakat dalam menulis! kata syarikat kopi tu, memang betol-betol kaw!..tp, kena filter skit nampak gaya nye.. ketiga, aku akan alihkan kebanyakan masa aku berblog dengan menambah baik mutu blog aku sendiri, so aku akan cepat bosan dan off lappy untuk berkebun..hahaha..kalau baca blog dorang, alamat mati la pokok-pokok aku kat taman tu..taman mini maksud aku..hehehe..

jumpa lagi...xoxo

p/s: masa itu lebih bernilai dari emas..jangan bazirkan nya sebab masa tak kan kembali lagi walau sesaat..peace~

No comments:

Post a Comment